Wednesday, August 09, 2006

Så nu är...

jag ren i käften och några hundra dollar fattigare :() Har dessutom en armslång lista på saker som bör åtgärdas å det snaraste i munnen. Urk.. Ja ja, så går det när man skiter i att gå till tandläkaren. Men bättre sent än aldrig, eller?? Sen har jag målat, igen...Startade projekt Hannahs rum i Söndags och vi är äntligen klara!! Puh... det blev lite större än väntat men nu är iaf hennes rum målat. Rött och svart, jag bävar för den dagen då hon inte vill ha dessa färger längre. Det kommer att kosta mig en förmögenhet i primer för att täcka över dessa väggar :)
Hon är lycklig och det var ju poängen med det hela. Nya gardiner och lite annat smått och gott så nu är min tonåring redo för första året i highschool.

I morgon börjar skolan igen!!!! JAAAAAAAAAAAAAAA!!! Arbetsro :))) Jag kan inte bärga mig!! Jag älskar mina barn!!

5 Comments:

Blogger Marvin said...

Härligt att käften är hyfsat åtgärdad!!

Här har vi målat om lill-tösens rum o mörkblått till hon börjar gymnasiet.

Samma problem här. Om hon ändrar åsikt, menar jag.

Så fort det fick från My little Pony och rosa-lila.

Men de är goa, tjejhalvorna

ha det bäst

3:09 PM  
Blogger Marvin said...

Och jag kan stava.... men jag satt i telefon med far samtidigt som jag skrev så det blev slarvigt. :D

3:12 PM  
Blogger RedNeckWoman said...

Hahaha...du har iaf en ursäkt till felstavningarna. Jag bara glömmer hur man stavar och skriver på svenska. Ytterst retligt eftersom jag alltid haft full kontrol över språket. Antar att det blir så när man är 'två-språkig'...

3:39 PM  
Blogger RedNeckWoman said...

This comment has been removed by a blog administrator.

3:39 PM  
Blogger Marvin said...

:D

Tack

12:06 AM  

Post a Comment

<< Home