Thursday, July 27, 2006

Det är inte sant.......

men visst är det så. Hollywood har greppat tag i ännu än lam TV serie ifrån 80 talet. Miami Vice...urk.... Crockett & Tubbs kommer att finnas på en biograf nära mig redan i morgon!! Dröm om min förvåning när jag loggade in på yahoo och insåg detta öde. Inte konstigt att jag inte går på bio längre. Allvarligt talat så har ide torkan i Hollywood uppenbarligen tagit sig till nya och helt oanade höjder. Måste tillstå att jag inte riktigt fattar detta med att ta gamla TV serier och göra om dem till film. Annat var det förr när man gjorde tvärtom. Först film sedan TV serie. MASH, FAME osv osv.... Fattas bara att Dallas och Falcon Crest blir film. Då kommer jag att verkställa en evig bojkott mot hollywood.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by a blog administrator.

2:12 PM  
Anonymous Anonymous said...

Great site loved it alot, will come back and visit again.
»

5:39 PM  

Post a Comment

<< Home