Sunday, July 16, 2006

Tack...

..för alla kommentarer och grattis!! Jepp nu är jag 40!! Ha! Som min granne säger..jag är glad att jag blir äldre, det betyder att jag inte är död!! Vi firade i går, så i dag vägrar jag lämna huset :) Finns liksom igen anledning. Jag tänker troget häcka vid polen och äta hämtmat. Maken erbjöd middag på restaurang men jag har tackat nej. Känner mer för att bara vara hemma. Hemmet är städat, trädgården är i ordning, livet är GÖTT!! Jag lovar att göra mig märkvärdig och ladda upp lite bilder på födelsedagen och presenterna. Ska ju genast säga att maken gjorde ett bra jobb. Han är för söt :) Kan säga så mycket att det gnistrar och glimmar vackert på handen....

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Greets to the webmaster of this wonderful site! Keep up the good work. Thanks.
»

10:38 PM  

Post a Comment

<< Home