Sunday, July 23, 2006

Söndag kväll...

...och jag sitter på uppfarten med laptopen i knät. Inte illa pinkat! Maken har rumsterat om med RV'n och jag har varit behjälplig med handklapp och glada tillrop. Nästan iaf. Har surrat lite på nätet och luskat på en pop-up. Vore ju kul att ha en nu när syrran och svågern kommer så att vi kan leva lite camping liv. Vi får väl se. Maken mumlade i skägget om att vi inte har någonstans att ställa några mer släp eller fordon. Släng ett av dina gamla bilvrak tänkte jag tyst för mig själv men lyckades behålla det som tanke. Var väl duktigt av mig.

Helgen har som vanligt gått i ylande fart och nu är det nästan måndag. Usch!! Tycker att helgerna är alldeles för korta!!

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hej!Nyss hemkomna från Skara sommarland. Toppenväder och vi har haft helkul! Camping-liv, men då ordnat med stuga och sådant. Lagom för lilla bekväma mej... Räcker med att stugan inte har något rinnande vatten.Bad-pooler till plenty och näsorna och ryggarna är RÖDA!!!!efter dagens slut: Nettan och jag tog en gin & tonic på verandan, medan ungarna sov.SEMESTER!!!!!
Kramar från Bodil

4:13 PM  
Blogger The Hanssons said...

hej du

det låter härligt med campingliv. det var alldeles för längesedan vi gjorde det. när vi campade hade vi just en pop up...funkade fantastiskt bra. läste ditt inlägg om piercingar....vi är också sådan där jobbiga föräldrar. Vi har sagt att dom får gärna pierca eller tatuera sig när dom fyller 21...om dom fortfarande vill. njut av sommaren
Nika

9:48 AM  
Anonymous Anonymous said...

I like it! Keep up the good work. Thanks for sharing this wonderful site with us.
»

2:52 AM  

Post a Comment

<< Home