Friday, July 21, 2006

Hål i läppen...

..har ju min ena dotter. Jag tänkte lite käckt här på morgonen slänga in en liten kortis om detta. (om blogger nu inte tappar bort min text...igen!!)

Hannah är mitt svarta lilla barn. Hon gick ifrån näpen, nästan blondin som hade rosa som favorit färg till att bara klä sig i svart och vilja ha svart hår och nya hål i kroppen. I själva verket bekymmrar inte detta mig något nämnvärt då jag vet att tonåringar håller på så här. (jag va också tonåring även om det är svårt för mina barn att tro det!!!) I vilket fall som helst så ville båda döttrarna ha navel piercing. Ok...så det blev en födelsedagspresent och knappt hade den ringen kommit på plats innan det Hannah började prata om sin läpp. Det var mycket tänkande där för den trötta mamman. Disskuterande fram och tillbaka med maken och goda vänner.

Tillslut bestämde vi oss för att det vore bättre om hon fick det gjort hos ett proffs så att det inte blir fula ärr, än att hon sätter igång och hackar hål i sin egen läpp.

Så nu är vi stundtals coola föräldrar som lät henne pierca läppen. För det mesta är vi pestiga och förstör hennes liv. M.a.o hon får inte gå på konsert med vem som helst (vi vill veta vem som kör, hämtar och är med alltså KÄNNA dom), hon får inte vara ute till hur sent som helst på natten, osv osv. Guuuuuuuuuuuuuud va vi e jobbiga!!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Here are some links that I believe will be interested

6:30 AM  

Post a Comment

<< Home