Thursday, July 20, 2006

Nytt försök...

Jag försökte skriva igår med jag lyckades tappa bort hela inlägget och migrän anfallet var av den tyngre sorten så jag gav upp. Bättre lycka nästa gång typ. Så nya kissen har kommit tillrätta igen. Han var borta hela dagen och hela natten men i morse satt han utanför garageporten och jamade högljutt. Hungrig och trött. Ville in till sin lilla-mamma och äta och sova. Så yngre dottern och kissen sover nu sött i hennes säng. Japp, klockan är snart 11 och de sover fortfarande. Tonåringar........

Vårt schema över deras arbetsuppgifter funkar fortfarande hyfsat. Jag får naturligtvis jaga dem ibland men det mesta händer när det ska. Det är ju bra eftersom min man hävdar att jag är en kompulsiv städare och att jag uppfatar stökihet som ett nödläge a la förestående världskrig. Och detta är ett problem hur???? Jag gillar när det är rent. Jag gillar när trädgården inte ser ut som om det enda som fattas är en bil uppställd på betong block. VI BOR INTE I EN TRAILER!!

Jag har ägnat mycket tid åt poolen det senaste. Den är i skriande behov av nytt kakel och ett nytt lager gunnite dock blir det inte förrän nästa år. Tills dess skall den hållas REN. Eftersom vi inte har en automatisk liten dammsugare som simmar på botten av poolen betyder detta att någon måste dammsuga manuelt. My name is someone :) Men nu är den ren, dessutom är filtret rent och diverse kemikalier förutom klor tillförda så att vattnet riktigt glittrar. Jag skall ta mig samman med kameran och fota för er alla.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Here are some links that I believe will be interested

6:05 PM  
Anonymous Anonymous said...

I love your website. It has a lot of great pictures and is very informative.
»

1:39 AM  

Post a Comment

<< Home