Thursday, August 03, 2006

Jag har nu gjort....

två saker. Jag har beställt tid hos tandläkaren (tisdag kl 15) och jag har registrerat min blogg på bloggportalen. Jag har ingen aning om varför jag gjorde vare sig det ena eller det andra. Jag gillar inte tandläkaren och jag är inte förtjust i något som helst rampljus. Fast bloggportalen är ju lite rörig. Kanske ingen hittar mig där. Kanske ingen är intresserad. Som vanligt oroar jag mig förmodligen i onödan. Eller så bor det en lite exhibionst inom mig som vill ut och som ställer till det för mig.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

BRA att du ringde "käftis"! Det kommer att gå så bra och du behöver inte undra om någon vill läsa din blogg, för du skriver underbart kul och underhållande!!Visst var det kul med "de dansande och hoppande massajerna".... Så underbart fånigt och svenskt!
Kramar B

4:17 PM  
Blogger The Hanssons said...

Klart att det finns m�nga som vill l�sa din blogg....den �r ju bra. Klart att du ska finnas p� bloggportalen.
ha en bra helg

4:27 PM  
Blogger RedNeckWoman said...

Lite självkritik skall man ju ha när man är svensk :) Men man tackar för berömmet!!!!

7:36 PM  
Blogger Marvin said...

Lycka till hos Käftis idag.

:D

Kramar

Ingela

8:22 AM  

Post a Comment

<< Home