Friday, September 08, 2006

Camparna...

...är på driven. Alltså de har lämnat tryggheten på vår uppfart och gett sig iväg med VALEN. Det gjorde de faktiskt för flera dagar sedan och när jag talade med dem igår var de i Galveston och solade sig vid havet. Har inget hört än idag så jag vet inte i skrivande stund om de är på väg igen. Det är lite fräckt tycker jag, detta med att de är ute med husbilen och så. Himla kul faktiskt. Självklart är jag självisk och skulle vilja ha dem här hela tiden men det är ju inget kul for dem. Snart är de tillbaka på uppfarten för ett par dagar och sedan bär det av igen.

Maken sitter vid sin dator och försöker lära sig att skriva med alla fingrarna på tangent bordet. Det är kul...för mig som kan skratta åt honom. hehehe...för hans del är det mest frustrerande. Ja ja stackarn.

Barnen är tysta och lugna för ögonblicket och det lär ju inte vara så länge. Snart kommer de ylande med en det ena än det andra de vill bli skjutsade till.

Nu skall jag ringa flyktingarna..... hehehehe

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hej! Hälsa till de svenska zigenarna från mej! Här skiner solen igen och en kräftskiva är i antågande. Blir lite konstigt med fint väder på kräftsfesten, för en gångs skull.... Har väl troligtvis ont i skallen imorgon ändå...
KRAM från Bodil med familj

8:24 AM  
Blogger The Hanssons said...

Hejsan

har inte varit här på ett tag....ha det bra i veckan

11:34 AM  

Post a Comment

<< Home