Monday, August 28, 2006

Exalterad..

..är jag ju!! Skall hämta syrran och svågern på flygplatsen om ca 5 timmar!!! YES!! Det är alltid lika roligt när dom kommer och alltid lika eländigt när dom skall åka hem. Vi grinar i tre dagar..iaf jag och syrran. Dom stannar i 6 veckor!! Hur kul som helst!! Tanken är att de skall ge sig iväg med husbilen, dock skall vi sno lite mankraft ifrån dem för att fixa de sista småsakerna. (spänna markisen, montera lite småsaker, osv) Jag har två tygprover för syrran att glutta på så att jag kan ila iväg och köpa tyg. Jag har piffat upp inredningen och detta är det sista som skall göras där. Kan ju va lite kul om hon får vara med och välja tänkte jag!!

Åh vad jag längtar efter dom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Jaaaa!!!! Och hon är lika lycklig som du! Håll i ungarna för NU ligger de illa till! Hon har hotat med att pussa ihjäl dom!!!
Och jag är som vanligt avundsjuk.... Nej då, ha det nu riktigt roligt. De behöver verkligen semestern!
Hälsa alla och kramar från Svedala

12:47 PM  
Anonymous Anonymous said...

ÄNTLIGEN fattade runstenen hur man fick in kommentaren.... Har försökt i flera dagar!Hmmm...........
Kramizar igen!

12:49 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hejsan! Hittade din blogg på bloggportalen. Roligt att läsa hur du upplever livet i USA. Jag bor också in the US of A, men en bra bit från Texas. Hälsningar Annika, bosatt i DC området

3:49 PM  

Post a Comment

<< Home