Wednesday, November 01, 2006

Uppdatering

Jag är eländig, förfärlig och hemsk!! Lat..jag glömde lat. Jag vet.. men nu uppdaterar jag iaf. Det har varit mycket det senaste. Inget jobb :( Dereks farmor dog, sedan hans morbror. Mitt ex är en idiot, Hannah har haft kvarsittning, David avstängning. Listan är milslång!!!!!!!!!!! Det planar väl ut tillslut. Jobb letandet går bra. Jag har haft flera intervjuver och har en 3e med ett och samma företag på fredag. Det är ju lovande.

Derek är i Newton för att jaga den här veckan. Än så länge har han bara jagat en dag. Han springer runt och fixar med en det ena än det andra. Som vanligt. Jag har klart sagt ifrån att jag inte vill höra ETT gnällande om att han inte fick jagat. :)

Vi hade Halloween igår. Ja ja ja..jag skall slänga upp lite bilder. Det var kul, en hel hög med söta ungar som trick och treatade (åh det blev svengelska där!) Pälskoftorna skällde dock högljutt varje gång det ringde på dörren så tillslut blev de utkastade i trädgården. Inte för att de skällde mindre där men de hoppade iallafall inte ut genom ytterdörren.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home