Monday, January 08, 2007

Inte så illa...

som det verkar är det med gräsmattan. Det har regnat en hel del det senaste så marken är minst sagt BLÖT!! Det regnade naturligtvis i Lördags också när vi (jag använder ordet vi lite löst här) antog oss företaget att flytta RV:n in bakom staket. Nu är den iaf på plats, uppallad och klar. Fattas bara el och sedan är vi klara!! För den omgången. Det tar ju aldrig slut liksom :)

Pälskoftorna växer, ungarna håller sig någorlunda lugna och tillvaron planar ut. HAHAHAHA jag skämtar igen. Jag lovar, det var bara på skoj!! Nu drog jag väl på mig gudarnas ogillande igen. F-n vet vad som kommer att ta mig nu!!

Så här är det väl med livet. Man vaggas in i någon slags falsk säkerhet och sedan BAM!!! klappar två tum fyran till en över bakhuvudet (eller huvvet som syrran säger!). Man får väl lära sig att ducka eller börja bära hjälm. Det finns ju inte många alternativ. Ja ja kolla in pessimisten. Hon har talat igen. Trodde jag lyckats tysta henne med en rulle silvertejp men uppernbarligen räckte det inte med en rulle. Får väl bli kreativ och börja käka lyckopiller. Det är ju ala mode, speciellt här. Personligen är jag ingen vän av piller utom de nödvändiga migrän pillren som jag det senaste har satt i mig som om de vore socker piller. Hmm är jag stressad? Borde slappna av och gå på spa men vem f-n har råd med det? Är ju numera till och med för snål för att gå till manikyristen. Bra kvinna kan själv så jag fixar mina egna naglar. Jaja..vem bryr sig om hundra år?

Sa jag att det regnar i Texas??? :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home