Saturday, April 14, 2007

Arrrrghhh

Jag har varit lite slapp i uppdateringen. Det är inte ens någon ide att prata om att vara lite upptagen. Det känns som om det är en uttjatad ursäkt. I vilket fall som helst så har vi Syster, Svåger och Pappa på besök. Pappa är så lycklig över att ha fått komma hit igen och det är roligt att se. Jag skall lägga upp mer bilder sedan men här är en på pappa med sina döttrar.

Min systerson/"bror" håller på att spela in en skiva med sitt band! Eftersom vi är släkt har han lovat mig första parkett plats och att alltid signera skivor och alrig glömma bort att vi är släkt. I gengäld postar jag länken till deras hemsida här. Allvarligt talat så är dom himla duktiga. Jag är ruskigt impad. www.laggards.se Gå dit och kolla runt!

Nu skall jag snabb duscha och sedan skall vi bege oss till Galveston och marknad.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home