Saturday, March 10, 2007

Ibland ofta ibland sällan

Så är det väl här i världen. Så nu uppdaterar jag igen!! Två gånger på en vecka. Inte illa tycker jag. Klapp, klapp på min rygg, fast försiktigt eftersom jag är rejält solbränd. Känner mig lite små tvungen att säga detta :) Vi har VÅR!! (svensk sommar). Jag har fixat trädgården, dammsugit poolen och i största allmänhet legat i. Det har/gör maken också. Fast han håller sig mest på 'sin' sida staketet. Bil och verkstads sidan. Där det ser ut som bakgården på Skolgatan 15 i Haga (för er som inte minns var det Albert och Herberts adress!!). Kanske inte så konstigt att jag kallar maken för Sanford nu förtiden. För er som inte vet så hette Alberts motsvarighet här i USA Sanford, i England där serien har sitt ursprung hette han Steptoe. Lite TV historik så här på Lördag eftermiddag. Nu till bilderna. Sådana måste vi ju ha också, mina beskrivningar är ju inte tillnärmelsevis lika målande som Tom Clancys men jag har ju inte heller betalt per ord jag skriver. Det måste han ha, varför skulle han annars dra ut ett 250 sidors drama på 1200 sidor. Ja ni har fattat rätt, han är INTE min favorit författare. Joyce Carol Oates, det är min favorit! Så nu är vi klara med literatur kritiken också. Här kommer lite bilder........



RV med pool utsikt och egen gräsmatta!!


Visst är det fint?




Ifrån andra hållet..



Så här funkar det.


Visa mig vad jag skall göra!!!!!!!!




Hannah jobbar med sin bil


2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Jaaaa!!!!!!!!!!!! Vi ÄR avundsjuka på våren!!!!!!!!!
Kram iaf.

7:20 AM  
Blogger Marvin said...

http://www.namninsamling.se/index.php?sida=2&nid=759

Jag spammar alla jag kan komma på, tillsammans kan vi göra skillnad!

Skriv under för Emily och töserna!!

5:30 AM  

Post a Comment

<< Home