Thursday, October 13, 2005

Thursday Blues..

Do I wish it was Friday or what? Oh well.. muddle through another two days and then there will be a weekend!! Yeeeehaaaww! I can use one or two weekends now!! It's been a long week already. Post-Rita recovery is driving us to drinking here. Or at least the dreams of drinking....by the time I get home I'm too tired to even consider drinking.

Sarah stayed home from school yesterday. She's got some upper respitory crud and she didn't have any 9 week tests yesterday so I let her stay at home. God damn the house gets messy when someone is home all day (bar me of course!). I walked through the door at 7pm after a tour at WalMart. I hate WalMart, I always end up spending a lot more than I planned and I feel ROBBED when I walk out. Oh well.. I guess it didn't help having Derek on the line when I was shopping either. 'Buy one of those and can you get some of that...?' Alrighty then!! Anyway, got home to the house looking like a tornadoe drug through it!! Jeeeezee Louise!! I mean if your so sick you can't through away your trash after you, how can you even produce it?!?!?!?

So I gathered the crews and got them to help! Ha, so there. Yup I'm the SLAVE DRIVER! My ex husband (the bio dad) absolutley thinks that I'm a horrible parent since I actually make the kids help out around the house. My question is; If noone helps and I do it all doesn't that make me THE SLAVE????? Well I tell you what, it's not happening! So, EVERYONE helps! Basta! I work, drive, shop, cook, clean and wash. What more do you want??? Hehe... ok the rants and raves of a woman. I know I know, tone down the feminist....hehehe

So I've applied for another job within the company. I have to admit that I don't have much hope about it. Not after the last debacle of the management group. All of that proved to me that it's not what you know, it's WHO. Either or, I'm trying to keep the perspective at it would be cool to get it, if not there is other ponds for this fish to swim in.



Är det inte fredag snart??? Arrghh... Två dagar till av efter-Rita jobb. Allt vi gör rör sig runt kontainers och baja-major till östra Texas. Alla skriker, allt är försenat. Låt oss slippa Rita :)) Snart helg, jag skulle inte säga nej till två i RAD nu!

Sarah var hemma ifrång skolan igår. Hon har nån förkylnings infektion och hade inga prov igår så jag lät henne vara hemma. Men jösses vad stökigt det blir när en person är hemma hela dagen. (utom när JAG är hemma!). Jag åkte vägen om WalMart på vägen hem och var inte hemma förrän vid 7 snåret. Jag hatar WalMart, alltid handlar jag mer än jag tänkt mig och känner mig i det närmaste rånad när jag åker hem. Kanske har något att göra med att jag hade Derek på tråden när jag handlade också... 'Köp det, köp en sån....' Nåväl så här kommer jag hem och in igenom dörren och huset ser ut som en tornado har dragit fram! Jesus och all änglar, om man nu är för sjuk för att slänga sitt skräp, hur kan man ens orka producera det?!?!?! Så i vilket fall fick trupperna hjälpa till att städa upp. Ja ja...jag är en slav drivare och naturligvis skulle deras far skriva under på det. Enligt honom har jag barnen för att jag behöver slavar.... Hmm min tanke är att om jag gjorde allt och ingen hjälpte till vore inte jag en slav då?? Nej tack, jag jobbar, handlar, lagar mat, städar och tvättar mer än alla andra, om inte det räcker så är det inte mitt bekymmer! Ok, jag vet...feminist! hahaha...

Ok, jag har sökt ett nytt jobb inom företaget. Om den förra omgången är vägledande för hur det funkar här är det ingen strörre ide att hoppas. Vi får väl se, jag försöker hålla det på 'kul om jag får det' nivån.

Jobbet kallar igen....

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Känner jag igen mig, eller???? slaveriet...! Näta liv kall jag pela gitarr i ett fräckt band, vara sterilierad man OCH komma ihåg hur kvinnor vill ha det!
LÄNGTAR efter dej! Krama alla och en x-tra puss på pannan till den lilla sjuklingen
Boddan

2:21 AM  
Anonymous Anonymous said...

MEN HERREGUD!!!! VAR TOG MINA S VÄGEN???????
Kram igen!!

2:22 AM  
Blogger RedNeckWoman said...

Den terilierade mannen stal dina S!! Ta genast tillbaka dem!!

Visst är livet underbart? :)

10:32 AM  

Post a Comment

<< Home