Monday, October 10, 2005

Monday....

Not my favorite day of the week but I guess it has to be done, right? And it's a Monday for sure. Argh... I've been hooked to the phone all day. All I can say is that I wasn't quite ready for Monday to hit so soon. Sunday was very low key. We didn't do much but hang around the house. Derek is still on T/A, meaning I don't see his a$$ between 6am and 8pm. Yiiiihaaw! That should explain the lack of fancy dinner at fancy restaurant on our anniversary. We'll celebrate later!

I did laundry, wow isn't my life exciting?:) And cooked dinner and that pretty much sums that up. The only 'thing' we did was ordering Halloween costumes for the kiddos! Oh are they going to be scary or what??

Oh and I did find out from Hannah on Saturday that she does have a 'love' interest in here class. His name is Canyon (sp) and he lives in our neighborhood. Acutally around the corner from us. I told her to walk the dogs more often :) Dogs are great for stuff like that!! Sarah told me that Charlee (her boyfriend) is not going to be here for the home comming dance. Hmm I promptly turned around and told her she needs to go to the dance with someone else! Cool thing is that her friend Whitney is agreeing with me. Independent women...show him right of the bat! Ha! Poor child, I'm bringing her up with my feminist views :)

So anyway, I bolted out of the house this morning with out getting anything out of the freezer this morning so as of now we are eating sandwiches for dinner! Hmmm....I don't think that will fly as a left over for my dear husband tomorrow. Better come up with something!




Stressig måndag efter lung söndag. Vi gjorde inte mycket mer än att vara hemma. Jag pysslade lite med min hobby, tvätt och sedan lagade jag middag. Spännande liv jag lever, eller hur? :)
Det enda vi igentligen 'gjorde' var att beställa ungarnas Halloween kostymer, kommer att bli några skrämmande barn!! Kul...skall försöka att dekorera lite också. När jag inte håller på med min hobby tvätt! Derek jobbar fortfarande 7 dagar 13 timmar om dagen, så jag ser inte honom mycket. Sen delar jag honom med 3 barn, 2 hundar och 4 katter (i den ordningen med mig sist). Hahaha...tur att vi sover i samma säng!! Detta borde förklara varför vi inte gick ut och firade bröllops dagen. Det får bli senare.

Hannah berättade att det är en kille in hennes klass som hon är intresserad i. :) Han bor i vårt område, t.o.m runt hörnet ifrån oss! Jag sa till henne att genast börja promenera med hundarna mer! Sarahs pojkvän är bortrest när de har sin homecomming dans. (typ en bal) Jag tycker att hon skall gå med någon annan, tur är att Whitney (Sarahs kompis) håller med mig. Vi får väl se!!

Ok jag borde genast komma på något att äta till middag eftersom jag glömde att ta ut något ur frysen. Det är fortfarande lite kalt i min kyl efter RITA. Jag har inte lyckats helt och hållet att fylla på alla föråd. Jag tömde båda kylarna och frysarna när vi evakuerade och jag handlar och handlar men är inte riktigt där ännu. Nåja det kommer väl sig.....

Måste jag jobba nu?

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by a blog administrator.

2:33 PM  

Post a Comment

<< Home